Powered By Blogger

vineri, 4 februarie 2011

Primul webkinz

    Intr-o zi minunata de vara ma jucam cu o perna caalceva nu aveam ce face in afara sa mor de plictiseala asteptand-o pe cea mai buna prietena a mea, Ioana. Pe la 14:36 tatal ei parcheaza masina si-n sfarsit ne intalnim.Cand am intrat in casa bunicii Ioana mi-a dat un cadou si eram curioasace e.Cand l-am deschis...am fost fata in fata cu primul meu webkinz. Era un kusky dragut si mi s-a parut cel mai frumos webkinz din lume!! L-am instalat si i-am dat numele Lupi si e asa de DRAGUT!!


TOTI WEBKINJII DIN LUME SUNT FRUMOSII!!!

3 comentarii:

  1. I LOVE Webkinz vrei sa vezi si blogul meu ?? uite adresa : webkinzworld-blog.blogspot.com si imi place povestea primului tau webkinz este super reusita !!!!! tine-o tot asa !!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult! Si mie imi place blogul tau! ;)

    RăspundețiȘtergere